Employee Empowerment Webinar

In deze webinar nemen Machteld Rijnten en Amancio Quant u mee in de wereld van “Employee Empowerment”. Hoe komt u tot de employee journey? Ze behandelen de stappen die u moet nemen om tot een succesvolle adoptie-strategie te komen en geven voorbeelden van meetbaar resultaat.

Na deze webinar weet u hoe u concreet, in simpele stappen, een start kunt maken met het empoweren van uw medewerkers en tot een succesvolle adoptie-strategie kunt komen. 

Bij het creëren van een adoptie-strategie speelt de employee journey een belangrijke rol. Wat doet een medewerker eigenlijk gedurende een dag? Welke apparaten en applicaties (ook wel “touchpoints” genoemd) gebruikt hij/zij hiervoor? En op welke momenten van de dag? 

Als dit inzichtelijk is gemaakt kunt u er een strategie op ontwikkelen om het succes van uw nieuwe O365 werkomgeving (of uitbreiding daarvan) te vergroten. Als de medewerker, in essentie het belangrijkste visitekaartje van een bedrijf, empowered is en zich empowered voelt zal dit direct een positief effect hebben op de klantbeleving en de customer journey. 

Meld u aan bij Amancio Quant. Ook als deze datum niet uitkomt, want we houden u op de hoogte over andere data van deze webinar.

Amancio Quant

Solution Consultant

Aanmelden webinar

Meld u bij mij aan dan houd ik u op de hoogte. Ook over andere data voor deze webinar.

U kunt mij ook rechtstreeks bellen op onderstaand nummer:

+31616821094

Onze experts over Employee Empowerment

Machteld Rijnten | Creative UX Director 
Machteld is een creatief strateeg met ruim 20 jaar ervaring in digital branding en cross media communicatie. Machteld over Employee Empowerment: "Bij het creëren van een adoptie-strategie speelt de employee journey een belangrijke rol. Wat doet een medewerker eigenlijk gedurende een dag? Welke “touchpoints” gebruikt hij hiervoor? En op welke momenten van de dag? Dit meetbaar maken geeft uw organisatie geweldige inzichten."

Amancio Quant | Solution Consultant
Als Solution Consultant richt Amancio zich voornamelijk op SharePoint, SharePoint Online en Project Portfolio Management (EPM/PPM). Amancio over Employee Empowerment: "Digitaal samen werken kunnen we al door de juiste tools op elkaar aan te laten sluiten. Maar wilt u van samen werken naar slim samenwerken dan moet u het gebruik van deze tools meten en uw adoptieprogramma hierop durven bijsturen!"

meld u aan bij amancio

Na deze sessie bent u weer helemaal bijgepraat over de laatste ontwikkelingen in Employee Empowerment, en weet u wat de kansen en bedreigingen zijn voor uw organisatie. U kunt aan de slag met de volgende stap.  

Meld u nu gratis aan voor de Employee Empowerment Roundtable.

Dan houden we u op de hoogte over nieuwe data.

Maak een strategisch goede start met Employee Empowerment

“The Age of the Customer”, dat is de klantvisie waar groeiende organisaties hun dienst en productportfolio op afstemmen. De klant bepaald immers, want vergelijken en online shoppen was nog nooit zo gemakkelijk, net als het switchen van energie-leverancier, verzekeraar of gadget-store.

De digitale vraagstukken die wij bij Macaw op ons bord krijgen gaan dus veel meer over: Hoe bedient u uw klanten met datgene waar ze op zitten te wachten, en hoe herkent u de tekenen van toenemende of juist afnemende klantwaarde? Robuuste technische ondersteuning van deze processen waarbij de organisatie zo flexibel mogelijk kan reageren op de markt is onze specialisatie. En daarbij kijken we goed naar zowel de klant als de organisatie processen.

Macaw’s specialisten helpen organisaties met hun Customer Engagement, Data analystics, CRM en Emloyee Empowerment.

Staat naast de klant ook de medewerker centraal?

Afscheid nemen van oude of zelf geïnstalleerde tools (vaak uit nood geboren) is lastig voor medewerkers. Draait iets eenmaal goed op een computer dan is de urgentie om daarin iets te veranderen weg voor de medewerker. Ook al zijn de alternatieven die de organisatie verschaft beter passend, bijvoorbeeld omdat iedereen van dezelfde tools gebruik maakt en daarmee de uitwisseling van informatie veel soepeler gaat of omdat het veel veiliger is. Adoptie is dus cruciaal, en start met het luisteren naar wat uw medewerkers zelf belangrijk vinden. Goede tooling kan dus de oplossing lijken, de “what’s in it for me” voor de medewerker moet centraal staan om succesvol te zijn bij software implementaties. 

“Employee Empowerment” heeft als focus het zo optimaal mogelijk ondersteunen van de werknemer in zijn/haar rol in de organisatie waarbij we digitale ondersteuning geven aan het zelflerend en zelfsturend vermogen van die werknemer. De werknemer is degene die met de klant spreekt (Callcenter) en verleidt (Marketing), helpt (Klantenservice), verrast (Crm/churn) en verkoopt (Sales). Zij spiegelen de organisatie, het merk naar buiten. Hoe sterker deze mensen samen de visie en belofte van de organisatie delen en uitdragen, hoe positiever klanten een organisatie beoordelen. Van het eerste contact met een commerciële medewerker tot en met de ervaring met een servicemedewerker; een vloeiende klantervaring en een herkenbare merkidentiteit levert fans op.