nice header

Marketing Automation

Stel u kent de smaak van de bezoeker die rondkijkt in uw winkel... Stel u ziet haar sociale relatie met die andere klant op uw website... Stel u kunt 80% van haar volgende stappen voorspellen...Wat zou u doen?

Met de moderne technologieën die vandaag tot onze beschikking staan bent u in staat om steeds slimmere connecties te leggen tussen mens en merk. Met behulp van marketing automation kunt u de interactie met uw klanten verregaand orkestreren en daarmee het serviceniveau verhogen. Welke content wordt wanneer getoond aan welk publiek op welk kanaal en met welk doel?

Parameters die u meegeeft aan uw type doelgroep beïnvloeden de content die zij krijgen en waar. Klantprofielen worden verder verrijkt met alle acties die zij ondernemen waardoor uw merk meegroeit met de niches in de doelgroep. Door het toepassen van deze intelligentie in uw marketing, krijgt u eindelijk de inzichten waar u blij van wordt en bent u in staat om écht voorspellingen te doen.
Marketeers die door data-analyse en automatisering in staat zijn klantpatronen (realtime) te herkennen en te vertalen in persoonlijke services, zullen veel minder hoeven te investeren in klantbehoud. En doordat deze loyale klanten met een groot aantal vrienden en bekenden verbonden zijn, zullen zij – wellicht zelfs onbewust – een deel van de acquisitie van nieuwe klanten verzorgen.

Wij adviseren u graag over de inzet van marketingtechnologie en het vergroten, automatiseren en optimaliseren van klantervaringen voor uw business.

Interessant? Neemt u dan contact op, we gaan graag met u in gesprek hierover.

Onze Expertise


WEBSITES EN E-COMMERCE



De website als het kloppend hart uw organisatie. Verbind e-mail, resultaten, marketingautomatisering, e-commerce, optimalisatie, cross-channel personalisatie en social media op één platform. Voor één merkbeleving. Beheer de customer life cycle van A tot Z met acquisitie, loyaliteit, transacties en retentie. Vanuit inzichten wordt gewerkt aan creatieve concepten en technisch doordachte oplossingen die het maximale resultaat halen uit online campagnes en transacties. Met als eindresultaat een platform met een sterke integratie van website tot mobiele app en van front end naar strategische backoffice-systemen. Wij helpen u dit te realiseren.

CUSTOMER EXPERIENCE

Met behulp van technologie zijn we in staat steeds slimmere connecties te leggen tussen mens en merk. Dat doen we door de communicatie van uw merk verregaand te orkestreren: welke content wordt wanneer getoond aan welk publiek op welk kanaal en met welk doel? Klantprofielen worden verder verrijkt met alle acties die zij ondernemen waardoor uw merk meegroeit met de niches in de doelgroep. Door het toepassen van deze intelligentie in uw marketing, krijgt u eindelijk de inzichten waar u blij van wordt en bent u in staat om écht voorspellingen te doen. Wij helpen u dit te realiseren.

MOBIELE WEB

De ontwikkelingen rondom mobile gaan razendsnel. Een website blijft essentieel, maar wordt op een smartphone of tablet anders gebruikt dan op een PC. Zorg dus dat uw website goed werkt op mobiel en tablet door hem responsive te maken. Verder is het essentieel om de juiste informatie te bieden aan mobiele gebruikers. Content moet worden toegesneden op de context van de gebruiker en moet beschikbaar zijn in de juiste vorm. Web technologie is sterk in ontwikkeling en biedt veel meer mogelijkheden dan alleen webpagina’s versturen. Websites kunnen gestart worden als app, ze kunnen offline werken en gebruik maken van locatie en zelfs (op nieuwere modellen) van de camera. Informeer naar de mogelijkheden.

APPS - IOS, ANDROID EN WINDOWS PHONE

De ontwikkeling van apps heeft een grote vlucht genomen: de app stores van Apple, Google en Microsoft zijn ieder gevuld met honderdduizenden apps, voor ieder denkbare niche. Native apps zijn superieur aan web apps omdat ze sneller zijn en optimaal gebruik maken van de hardware en UI van het platform. Maar native apps ontwikkelen en onderhouden voor vele platforms kan vrij kostbaar zijn. Er is daardoor een sterke trend naar cross-platform apps.

CRM-INTEGRATIE

Door uw klantdata te koppelen met een CRM-systeem krijgt u een integraal klantbeeld. Centraal hierin staat het relatiebeheer, maar u kunt ook (social) marketing campagnes voorbereiden, executeren en evalueren. En ook het optimaliseren van de customer service of het after sales proces door klantenservice mogelijkheden te bieden via een self service portaal. Zelfs geïntegreerd via social media (serviceloket op Facebook en website integreren). Informeer naar de mogelijkheden.

MARKETING INTELLIGENTIE

U weet het aantal bezoekers van uw website. Maar weet u ook hoeveel procent daarvan direct afhaakt? U wilt uw site optimaliseren voor mobile devices. Maar hoeveel procent van de bezoekers gebruikt een mobile device? De webshop draait redelijk. Maar weet u welke type klanten er op de website komen? Zou de omzet verhoogd kunnen worden door acties per klantengroep op te zetten? Of door te personaliseren? En hoe berekent u de impact en effectiviteit van uw social media initiatieven? Wij helpen u graag verder.

MANAGED SERVICES

Voor al onze oplossingen geldt dat u ze in beheer kunt geven aan ons. Dat varieert van het compleet overnemen van het beheer van IT-infrastructuren en (technisch) applicatie beheer tot steeds meer ook het beheer van de werkplek. In een hybride-omgeving (public, private cloud) en on-premises. Speerpunten zijn continuïteit, innovatie en kwaliteit. De primaire klantcontacten worden verzorgd vanuit de Servicedesk. Processen als service management, change management en incident management zijn uiteraard volgens ITIL en ASL best practices ingeregeld.

Gert Maas
Technology Consultant