CRM in Customer Engagement

Webinar: CRM in Customer Engagement

Een accountmanager die iets probeert te verkopen aan een klant die net geklaagd heeft. Een marketingafdeling die een promotionele mailing verstuurt naar een klant die dat product net gekocht heeft. Klinkt dit bekend? Het overkomt veel organisaties waar sales, marketing en services niet optimaal op elkaar zijn afgestemd. Het resultaat: een ontevreden klant. Het risico: churning, oftewel: een klant die vertrekt.

Hoe zorg je ervoor dat je klant zich begrepen voelt? Hoe creëer je loyaliteit die zorgt voor hogere conversie van leads en opportunity's? In het webinar 'CRM in Customer Engagement' leer je hoe je dit doet door gebruik te maken van slimme technologie. CRM-expert Rob Eskes laat zien hoe je je organisatie zo inricht dat alle relevante afdelingen samen een compleet klantbeeld mogelijk maken. Bekijk via onderstaand formulier de opname van het webinar en ga binnen jouw organisatie aan de slag met Customer Engagement.

Bekijk de video

Rob Eskes
Solution Consultant

What's your challenge?