Video: Customer Engagement - Betrokken bij de klant

Video "Customer Engagement - Betrokken bij de klant"

Customer Engagement gaat over betrokkenheid. Betrokkenheid van de klant bij jouw organisatie, maar ook betrokkenheid van jou bij de klant. Succesvolle Customer Engagement begint dan ook niet bij de klant, het begint bij je organisatie.

Onze expert op het gebied van Customer Engagement, Strategy Consultant Peter Roling, merkt dat veel organisaties minder betrokken zijn dan ze zelf denken. Doorgaans is het verkoopresultaat de belangrijkste KPI, niet klanttevredenheid. In de opname van dit webinar laat Peter aan de hand van zes centrale thema's zien hoe een betrokken organisatie tot de beste resultaten leidt. Zijn praktische aanpak geeft je inzichten die je direct in je organisatie kan toepassen. Download de video via onderstaand formulier.

Customer Engagement Scan

In het webinar komt de Customer Engagement Scan van Macaw aan bod.  Staat de klant bij jou al echt centraal? De moderne klant is veeleisend en verwacht relevante communicatie op de manier en het moment van zijn keuze. Hoe gaat jouw organisatie hier mee om? Doe onze scan en ontdek in 7 vragen hoe je jouw technologie en organisatie nog klantgerichter kan maken.

Download Video