De business case van employee empowerment

“Behandel je medewerkers precies zoals je wilt dat zij je belangrijkste klanten behandelen.”
Stephen R. Covey, Managementguru

Ook in tijden van digitalisering worden organisaties gemaakt door mensen. Het zijn nog altijd mensen die klantverwachtingen waarmaken, klantervaringen vormgeven en de bedrijfscultuur maken. Hoe sterker werknemers de visie en de belofte van de organisatie delen en uitdragen, hoe positiever klanten een organisatie beoordelen. Van het eerste contact met een salesmedewerker tot en met de ervaring met een servicemedewerker: zorg altijd voor een vloeiende klantervaring en een herkenbare identiteit. Dit levert je namelijk niet alleen klanten op, maar verandert je klanten in ambassadeurs van je bedrijf. Door medewerkers de digitale tools te bieden die hen in staat stelt om de klant zo goed mogelijk te bedienen, zorg je voor ‘empowered employees’. Empowered employees hebben alle benodigdheden in handen om op een effectieve en klantgerichte manier je organisatie te vertegenwoordigen. In dit whitepaper lees je over:

  • de drie focusgebieden die je nodig hebt om succesvol te kunnen starten met Employee Empowerment.
  • het Employee Platform: de digitale werkplek.
  • enkele praktijksituaties.
  • de business value van Employee Empowerment.

Download het Whitepaper

Harry Boers
Strateeg

What's your challenge?