Factsheet: het Customer Data Platform

Een sterke basis voor realtime datagedreven marketing en sales

De opkomst van het internet en de digitalisering hebben klanten meer macht gegeven dan ooit tevoren. In deze ‘age of the customer’ is het essentieel dat je als organisatie exact weet wat een klant wil. Een volledig klantbeeld is daarbij onmisbaar. Om het gedrag en de voorkeuren van klanten te begrijpen, voorspellen en beïnvloeden is een grote hoeveelheid data nodig. Maar ook kennis en kunde om al die data te integreren, te analyseren en om te zetten in daadwerkelijke acties. Voor veel organisaties vormt vooral dit onderdeel een struikelblok.

Daarom heeft Macaw het Customer Data Platform ontwikkeld: een centrale plek waar alle relevante data samengevoegd en geanalyseerd wordt. Met als resultaat realtime, op precies het juiste moment datagedreven marketing- en salesacties. Eén plek voor al jouw data management. In deze factsheet krijg je antwoord op de volgende vragen:

  • Hoe werkt het platform?
  • Wat is het verschil tussen een traditioneel en een modern Customer Data Platform?
  • Wat moet je doen om met het platform te starten?

Download Factsheet