Factsheet: De belangrijkste technologieën om Employee Empowerment te realiseren

Organisaties die de klantervaring willen verbeteren, kijken vaak vooral naar de behoeften van de klant. Logisch, want zodra je weet wat de behoeften van de klant zijn, kun je hier beter op inspelen. Wat echter vaak vergeten wordt, is het feit dat mensen nog altijd de drijvende kracht zijn achter iedere organisatie. Door het eigen personeel te voorzien van de juiste middelen, stel je hen in staat om de klant optimaal te bedienen. Dit noemen we Employee Empowerment. Op deze manier zorg je altijd voor een vloeiende klantervaring: van het eerste salesgesprek tot en met de klantenservice. Wanneer je in staat bent om van ieder klantcontact een positieve ervaring te maken, kun je klanten omtoveren tot ambassadeurs van je bedrijf.

De basis voor Employee Empowerment is het beschikbaar stellen van de juiste tools, technologieën en informatie. In deze factsheet lees je hoe je dit realiseert, om zo uiteindelijk de klantervaring te verbeteren.

Download de Factsheet