Office 365 adoptie

Office 365 zorgt voor meer verbondenheid, samenwerking en structuur in de manier waarop het werk in uw organisatie wordt gedaan. Maar dat is alleen mogelijk als u iedereen binnen uw onderneming daarvan overtuigt en meekrijgt.

Als u succes wilt hebben met Office 365, dient u ervoor te zorgen dat iedereen in uw organisatie er doelmatiger mee kan werken.

Sta voorafgaand aan de rollout van Office 365 eens stil bij de vraag waarom u Office 365 eigenlijk hebt aangeschaft. Waren er bepaalde technische vereisten in het kader van de IT-upgradecyclus of hebt u in uw bedrijf specifieke behoeften vastgesteld?

Een geslaagde adoptie is het resultaat van inzicht in de zakelijke uitdagingen die u wilt oplossen met Office 365. En natuurlijk moeten ook de mensen in uw organisatie inzien welke de voordelen de aangedragen oplossingen bieden. Mensen verzetten zich vaak tegen verandering, dus moeten ze weten wat ze eraan hebben.

Deze handleiding is bestemd voor organisaties die de meest doeltreffende manieren zoeken om zo veel mogelijk uit hun investering in Office 365 te halen. Het is een reeks stapsgewijze instructies voor het identificeren en uitvoeren van specifieke taken met een maximale impact op uw organisatie.

Whitepaper