Inzicht in jouw organisatie


Bij Macaw stellen we ons continu de vraag: draagt hetgeen dat wij leveren actief bij aan het succes van onze klant? Daarom doen wij altijd grondig onderzoek naar het de wensen en behoeften van onze klant. 

Onze ervaring leert dat inzicht de organisatie van onze klant, voor die organisatie minstens zo belangrijk is als voor ons. Door vast te stellen in welke fase je organisatie zich met betrekking tot CRM bevindt, wordt het maken van strategische keuzes bijvoorbeeld een stuk makkelijker. 

  • Fase 1: Initial
    De transitie van fysieke documenten en Excellijsten naar een overkoepelende technologie met een centraal klantenbestand: het CRM-systeem.
  • Fase 2: Developing
    Verbreding van het klantbeeld door koppeling met back-officesystemen en het inrichten van inzichtelijke processen 'van lead naar klant'.
  • Fase 3: Defined
    Het genereren van cross- en upsell door een optimale klantrelatie met aftersales en Service.
  • Fase 4: Managed
    De koppeling van CRM met het Digitaal Marketing Platform (DMP) om relevante en persoonlijke content aan te kunnen bieden.
  • Fase 5: Optimized
    Gedrag van de klant inzichtelijk maken én beïnvloeden door data optimaal in te zetten

Klik hieronder om je gegevens in te vullen en onze expert neemt contact met je op voor een gratis, vrijblijvend consult.
In het vak 'Mijn challenge' geef je input over de fase waarin jouw organisatie zich bevindt op het vlak van CRM. 

Rob Eskes
Solution Consultant

What's your challenge?