Welke uitdagingen heeft u?

Customer Engagement

Klanten denken niet in kanalen. Bedien alle momenten van de klantreis; online en face2face. Maak van al deze momenten een persoonlijke ervaring. Online, sales en service moeten dus vloeiend samenwerken om de klant te bedienen. In hoeverre is uw organisatie al optimaal afgestemd op de klantreis? Maakt u al gebruik van data gedreven inzichten om te bepalen waar uw klant zich bevindt op welk moment?

Data Driven Business

Klantgedrag meten, begrijpen of zelfs voorspellen is essentieel om de klantvraag te bedienen. Degene die deze capability snel en accuraat kan inzetten in het aanpassen van diensten en producten, leverings- en bedieningsmodellen is de concurrentie altijd voor. Hoever kijkt uw organisatie vooruit? Weet u welke vragen u moet stellen voor vooruitgang?

Make the Mobile Mindshift

Mobiel gaat niet over devices maar de locatie en context waarin klanten en medewerkers toegang willen hebben tot informatie en communicatie. Ontdek en bedien deze momenten en start nieuwe manieren om medewerkers en klanten optimaal te faciliteren. Op welk moment zoekt uw klant u vanaf een mobile device? Zijn al uw touchpoints mobile friendly?

Optimize Operations

Als alle focus gericht is op de klant, moeten de interne organisatie, systemen en processen optimaal renderen. Moderniseer en integreer continu de kritieke systemen, applicaties en processen. Maak ze flexibel en aanpasbaar. Weet u alle applicaties die gebruikt worden? Hoeveel budget is gealloceerd voor vooruitgang? Zijn uw systemen wel optimaal geïntegreerd?

Klanten cases

Harry
  • Digital Transformation
  • Social Collaboration
Carlo
  • Business Integration
Gert
  • Marketing Automation
Johan
  • Outsourcing
  • Cloud
Ralf
  • Business Analytics