Employee Empowerment

Medewerkers de mogelijkheid geven om de klantervaring succesvol te maken, heeft een directe impact op uw business doelstellingen. Geef medewerkers de tools om efficiënt hun werk te doen. Werken uw afdelingen optimaal samen? Hoe tevreden zijn uw medewerkers met hun werkprocessen en systemen? Raakt het werkproces de klantreis? 

Employee Empowerment gaat veel verder dan alleen een Intranet. Het is ook het beschikbaar hebben van tools op de twee belangrijkste momenten van de waarheid; het koopmoment of het servicemoment. Een verwarmingsmonteur die niet alleen een storing verhelpt, maar ook gelijk een app kan gebruiken om zijn klant te laten zien welke alternatieve ketels beschikbaar zijn als ze nu zouden gaan vervangen. Het servicemoment is namelijk een moment van de waarheid. De klant bedienen en uw medewerkers de tools geven om dat optimaal te doen. Daar zijn Business Apps uitermate geschikt voor. 

Employee Empowerment faciliteren met behulp van een platform, apps en data is een real-time broadcast van hoe het met uw organisatie gaat. Het genereert betrokkenheid, plezier en efficiëntie. Er is contact. Op elk moment, op elke locatie en zelfs samen met die ene collega die voor die ene klantvraag nodig was. Zo worden klanten optimaal bediend.

Wat we maar al te vaak zien is dat Employee Empowerment in een organisatie als een evenredig aandeel van HR, IT en Corporate Communicatie wordt gezien. Dat is waarschijnlijk precies de reden waarom op dit moment de huidige platformen en tools niet zo succesvol zijn als ze zouden kunnen. Een gezamenlijke strategie zou daarom aan de basis moeten liggen van Employee Empowerment in uw organisatie.

Wij kunnen u helpen met deze strategie en al uw vragen over Employee Empowerment. Hiervoor kunt u contact opnemen met Solution Consultant Amancio Quant. Of u kunt eerst meer lezen in onze blogs: Schaduw IT, Online samenwerken met tools van IT of meld u aan voor de webinar of roundtable.

Amancio Quant

Solution Consultant

Meer informatie

Neem dan contact op. Ik help u graag verder.

U kunt mij ook rechtstreeks bellen op onderstaand nummer:

+31616821094
Medewerkers in staat stellen de klantervaring succesvol te maken heeft een directe impact op business doelstellingen.