Werken als Coördinator Support Team

“Supportvragen van wereldwijde leveranciers en suppliers coördineren en zo snel mogelijk oplossen.” Jan-Willem, werkzaam als Coördinator Support Team

Alle incidenten, changes en procesverbeteringen aan de kant van de consumer facing sites zoals Heineken.com en de marketing gerelateerde tooling, pakken wij op. Dat verschilt van websites, marketing tools en beheer van het gehele domeinpark. We zijn nu bezig met de inrichting van Azure waarbij wij ook met de technische leverancier het beheer gaan doen. Dus alle in- en externe Azure vragen komen straks bij ons terecht. Wat dat precies gaat brengen weten we nog niet, het kan wel heel groot worden!

Mannetje staan

Om op een supportteam te werken is het belangrijk om goede technische kennis te hebben maar ook snel te kunnen schakelen. We hebben veel diverse profielen, zo werken er mensen met front-end, design en een test kennis. We leren erg veel van elkaar. Bij onze afdeling gaat het niet om het beste cv, het gaat erom dat je de klantvraag goed verstaat en de juiste oplossing biedt. Als er iets misgaat of uit de lucht is dan moet je de klant informeren, vertellen wat er aan de hand is maar ook meteen zelf oplossen en de stakeholders goed op de hoogte houden. Dus je moet wel je mannetje staan.

Ambitieuze gasten

De Servicedesk is een belangrijke pijler. Het stond bij Macaw echt nog in de kinderschoenen. Er moest nog veel opgezet worden. Processen en structuur was er nog niet. Ik heb wel echt de kans gegrepen, dat moet je echt zelf doen. We zijn hier heel erg divers bezig, ook met verschillende kennis die aanwezig is binnen het team. We hebben een team met ambitieuze gasten en die willen een hoop leren en doorgroeien. We hebben echt een heel vet team. Daar ben ik echt trots op.

Perfecte mix

Ik heb nu een perfecte mix van techniek, grote klanten en interessante vragen. Ik wil beter worden in mijn vakgebied en meer doen met bepaalde specialismes die vaak als onderwerp bij ons langskomen, bijvoorbeeld consumer journey tracking. We kunnen erg veel te weten komen over het gedrag van bezoekers op een website, daar kunnen we een hoop uithalen en marketing acties verbeteren."
Joost Seeboldt
Recruiter

What's your Challenge?