Marketing Automation in 8 stappen

Whitepaper over de voordelen van een geïntegreerde Marketing Automation aanpak.

Voor veel marketeers wordt het steeds complexer om effectief te communiceren met (potentiële) klanten via de vele beschikbare kanalen. Besluitvorming op basis van data wordt dan ook steeds aantrekkelijker voor marketeers om de digitale marketingeffectiviteit op te schroeven en inzichtelijk te maken. Deze whitepaper beschrijft in acht stappen wat Marketing Automation is en wat er nodig is om dit goed op je bedrijfsprocessen te laten aansluiten en wat de voordelen van een geïntegreerde aanpak is.

Om de whitepaper te downloaden vragen wij u vriendelijk uw gegevens in het formulier op deze pagina in te vullen. Zo houden wij zicht op wie geïnteresseerd is in onze whitepaper en kunnen we eventueel contact met u opnemen. Na het verzenden van het formulier krijgt u de downloadlink aangeboden.

Whitepaper

Wij delen onze kennis graag met u. Als tegenprestatie vragen wij u alleen om wat gegevens.

Er is helaas iets fout gegaan, controleer of de verplichte velden juist zijn ingevoerd.

* = verplicht veld
Whitepaper