Macaw.nl/Whitepapers/Conversie Optimalisatie Strategie

Vijf stappen voor een conversie optimalisatie strategie

Verhoog de conversieratio van jouw digitale kanalen en haal meer uit elke ingezette marketingeuro. Lees de 5 belangrijkste stappen in dit whitepaper.

stappenplan conversie optimalisatie

Meer uit je digitale kanalen met conversie optimalisatie

Met conversie optimalisatie, ofwel conversieratio optimalisatie (CRO), haal je meer rendement uit je marketingbudget door precies de juiste snaar te raken bij je doelgroep gedurende het oriëntatie- en koopproces.

Dus niet simpelweg meer traffic genereren, maar relevantere content bieden en blokkades wegnemen voor je bezoekers. Daarbij is het belangrijk dat je in elke stap van de klantreis precies biedt waar een potentiële klant naar zoekt. Hoe creëer je hier een effectieve en efficiënte strategie voor?

Stappenplan Conversie Optimalisatie

Dit whitepaper helpt je om de eerste stappen te zetten en je online conversie, zowel op de lange als korte termijn, te verhogen.

De vijf stappen die het whitepaper doorloopt zijn:

  1. Marketingdoelstellingen bepalen
  2. Conversieteam samenstellen
  3. Data verzamelen en analyseren
  4. Buyer persona’s opstellen
  5. Roadmap en conversieplan opstellen

Van marketingdoelstellingen tot roadmap, dit whitepaper bevat de belangrijkste stappen om conversie optimalisatie strategisch aan te pakken.

Ontvang het whitepaper
Macaw denkt graag mee

What's your challenge?

Wij helpen je graag bij het creëren van onvergetelijke klantervaringen en verhoogde medewerkersproductiviteit. Weten hoe? Maak een afspraak of bel ons.