Macaw.nl/Whitepapers/Customer Data Platform

Customer Data Platform

Het juiste aanbod, op het juiste moment, via het juiste kanaal.

Customer Data platform

Optimaliseer de Customer Experience met het Customer Data Platform

Klanten eisen tegenwoordig dat je hen exact het juiste aanbod kunt doen, op het juiste moment en via het juiste kanaal. Is jouw organisatie in staat om deze eenmalige kans optimaal te benutten?

Met het Customer Data Platform (CDP) leg je de basis voor een optimale Customer Experience. Het platform is een centrale plek waar al je data samenkomt en toegankelijk is voor afdelingen zoals Sales, Marketing en Klantenservice. Het platform integreert alle beschikbare klantdata van zowel online als offline kanalen. Dit in combinatie met relevante externe data zoals Google, social media en het CBS geeft jou een 360 graden klantbeeld waarmee je klantgedrag kunt begrijpen én voorspellen.

Wil jij ook doeltreffender met de klant communiceren en die ene kans grijpen? Lees het whitepaper en laat je inspireren. Hierin lees je onder andere:

  • De reden waarom je klantdata wilt integreren, wat zijn de voordelen?
  • Voorbeelden van het Customer Data Platform in de praktijk
  • Wat de voorwaarden van een succesvol Customer Data Platform zijn
  • Hoe je het platform in vijf stappen opzet
Macaw denkt graag mee

What's your challenge?

Wij helpen je graag bij het creëren van onvergetelijke klantervaringen en verhoogde medewerkersproductiviteit. Weten hoe? Maak een afspraak of bel ons.