Composable: meer dan een trend
Sinds Gartner met het advies naar buiten kwam dat de toekomst composable is zijn er vele blogs en nieuwsberichten gepasseerd die composable typeren als “de nieuwe hype” of “de laatste trend”. Composable is echter niet een hype of trend, het is een way of working. En het zou zomaar kunnen dat je allang composable werkt terwijl je daar niet bewust van bent. Het belangrijkste zit hem er in dat je werkt volgens een gedegen strategie en nadenkt over hoe de verschillende elementen samen moeten komen. Daarnaast trekken we leer uit start-ups; deze bedrijven streven grote bedrijven vaak voorbij op bepaalde gebieden. Waarom? Wendbaarheid! Met composable business hoef je niet langer log te zijn als je groot bent.
Als IT en Marketing dit doen, ben je niet langer gebonden aan monolithische stacks en uitgaven voor hele garages aan tools die je nooit zult gebruiken.
De beste tool is niet altijd de meest geschikte voor jouw business. Composable maakt het mogelijk de meest geschikte tools te cherry-picken en met de snelheid van een start-up wendbaar veranderingen te kunnen implementeren.
Waar draait composable business om?
- Snel veranderende markt
- Ongelimiteerd werk verzetten
- Snellere go-to-market met kant en klare business capabilities
- Kijk naar start-ups!
- Begin er mee ookal voel je er initieel niet veel voor (net als TikTok voor sommigen)
Lees er alles over in ons e-book.