Zakelijke dienstverlening

Je onderscheiden in een continue veranderende markt

Klanten vragen tegenwoordig om een andere dienstverlening. Deze moet toegespitst zijn op hun specifieke behoeften en passen bij de context waarin zij zich bevinden. Dit klinkt logisch, maar hoe pak je dat op een goed manier aan? Dankzij de digitalisering hebben klanten steeds meer invloed op de bedrijfsstrategie. Het slim inzetten van digitale middelen is dé succesfactor om snel in te kunnen spelen op nieuwe trends en de bijbehorende - steeds veranderende - klantvraag. Alleen op deze manier ben je in staat om een optimale klantbeleving te realiseren. Maar hoe zet je deze technologie goed in en hoe onderscheid je je nu echt ten opzichte van andere dienstverlenende bedrijven? Het antwoord is simpel: door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die er zijn. Grote kans dat je veel van de benodigde middelen al in huis hebt. 

Voor veel dienstverleners betekent het centraal stellen van de klant, dat ze hun bedrijfsprocessen grondig onder de loep moeten nemen. Terecht ook, want juist daar liggen de kansen om te innoveren. Kortom, om de klant écht centraal te stellen zul je je dienstverlening - en de bijbehorende processen - moeten herzien.

Succesvolle bedrijven richten zich op de optimalisatie van drie strategische gebieden. Deze gebieden helpen jou om een unieke customer experience te bieden en tegelijkertijd de capaciteiten van je medewerkers te benutten. Dit doe je door een optimale inzet van beschikbare technologie. Het voornaamste doel is om jouw klantrelatie naar een hoger niveau te tillen. Deze drie strategische focusgebieden zijn:

  • Customer Experience 
    Dit is de manier waarop klanten de dienstverlening ervaren: de som van alle belevingen tijdens iedere interactie in de gehele customer journey. Macaw helpt je om op de juiste manier de interactie aan te gaan met je klanten.
  • Employee Empowerment
    Employee Empowerment is bepalend voor de manier waarop je medewerkers in staat stelt om jouw klanten te bedienen. De cultuur, de werkomgeving en de beschikbare technologie zijn van cruciaal belang. Benieuwd hoe je je medewerkers optimaal kunt faciliteren bij het bedienen van je klanten? We vertellen je er graag meer over!
  • Optimize IT Operations
    Dit houdt in dat je een veilige en schaalbare omgeving creëert, waarin relevante en moderne tools de organisatie in staat stellen om sneller een product of dienst naar de markt te brengen en tegelijkertijd kostenefficiënt te opereren. Is jouw organisatie fit en wendbaar genoeg voor de toekomst? Macaw ondersteunt je bij het moderniseren van je IT.

Realiseer ook jouw doelen door de inzet van slimme digital business solutions gericht op het binnenhalen, bedienen en behouden van klanten.

Het Macaw digital solutions portfolio bevat de volgende diensten:

  1. Digital Marketing & Commerce
  2. Data & Artificial Intelligence
  3. Smart Collaboration
  4. Business Applications

Wij leveren graag een succesvolle bijdrage aan jouw tevreden klanten, hogere klantretentie, betere marges en blije medewerkers. Hieronder lees je hoe andere zakelijk dienstverleners hun doelen met Macaw hebben gerealiseerd.

  1. Case ANWB
  2. Case Raet
  3. Case KHN
  4. Case Vestia
  5. Case Van Doorne
Ties van de Voort
Client Manager

What's your challenge?